
سلام ببخشید که توی این مدت چیزی ننوشتم چون مشغول بودم و داشتم ویولن کار میکردم ....من چند روزه دارم ویولن یاد میگیرم و برادرم هم بلز یاد میگیره وحالا مشغول تمرین ویولن هستم .... ...
ادامه مطلب
سلام ببخشید که توی این مدت چیزی ننوشتم چون مشغول بودم و داشتم ویولن کار میکردم ....من چند روزه دارم ویولن یاد میگیرم و برادرم هم بلز یاد میگیره وحالا مشغول تمرین ویولن هستم .... بخوانید...
ادامه مطلب