خدا می داند که جز سلامتی خواسته ای دیگر ندارم که وجود عزیزان بزرگترین سعادت و دلیل شادی همیشه برایم بوده و هست.اصلا در نظام فکری من به جز خانواده هیچ چیزی دیگر معنی ندارد و تمام توفیقات و شادی ها و نیکیها تنها و تنها کنار خانواده معنا پیدا می کند.
سه روز آخر کاری است و ما تا آخرین ساعات اداری روز 28 اسفند سرکاریم!روزهای پایانی سال رنگ و بوی خاصی دارد و برای خود من از عید هم جذاب ترند.تا لحظه تحویل سال همه چیز ریتمی تند و هیجانی دارد و پس از آن کش دارو آرام...هیجان این روزها و دوندگی ها و استرس رسیدن به کارها و برنامه ها حالتی زیبا را برای ماه قشنگ اسفند رقم می زند.
یه سر به حساب کتابهای مالی مون که زدیم بد نیست سری هم به خودمون بزنیم...بله خودمون من کاری به دور ریختن کینه ها از دل ندارم این حرف کلیشه ای بیش نیست و بهر حال هر کسی که بخشیدنی باشد خیلی زودتر از اینها بخشیده شده...
گفتم یه سر به خودمون بزنیم،به سلامتیمون فکر کنیم به اینکه چقدر در شبانه روز به سلامتی روح و روان و جسم و جان خودمان اختصاص داده ایم.گاهی یادمان می رود که ما هم برای دیگران عزیزیم و بودن و نبودن ما ممکن است زندگی دیگران را تحت تاثیر قرار دهد.چکاپ سالیانه ،بهبود ارتباطات معنوی با خدا،ورزش و ساده ترین و کم هزینه ترین ورزش یعنی پیاده روی ،اصلاح وضعیت غذایی و....اینها باید در سال جدید سرلوحه زندگی ما قرار بگیرد.
روزهای شلوغ پلوغ اسفندماه سعی کنیم کنار هم خوش باشیم و برای همدیگر خاطرات زیبا بسازیم.هدیه های کوچک بعد از تحویل سال می تواند هیجانی زیبا و دلچسب را به عزیزانمان ببخشد.
پیشا پیش سال نو مبارک
ما را در سایت آسمان پر ستاره پارميدا و پرهام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110