لایحه ای در دفاع از وکلا

خرید بک لینک

به نام خدا

-به بهانه پخش سریال ماه و پلنگ

عرایضم رو باید اینطور شروع کنم که به نظر من در ایران از وکیل جماعت با جنبه تر هنوز هیچ صنفی پیدا نشده.این رو باید به یک رای گیری عمومی بگذارند و ببینند بیشترین حجم حمله و انتقاد و زیر سوال بردن در فیلمها و سریالهای ایرانی به جماعت وکیل دادگستری است و در همه فیلمها این جماعت را افرادی حقه باز و شیاد معرفی می کنند که با دور زدن قانون تنها راه را برای کلاهبرداری های خود و همدستانشان باز می کنند و با گرفتن حق الوکاله های میلیاردی اقتصاد کشور را فلج کردند...

سوال اینجاست تا الان در موردچه صنفی کدام فیلمسازی توانسته حتی کوچکترین انتقاد رو هم داشته باشه؟آیا کار به تحصن و راهپیمایی و ...نکشیده؟

جماعت وکیل افرادی عموما متشخص و باسوادند و من احساس می کنم که با سعه صدری که دارند راه را برای برنامه سازی و فرهنگ سازی در مورد انتقاد باز گذاشته اند.

اینکه هر حرفه ای خوب و بد را در کنار هم دارد دور از نظر نیست و با کمال تاسف می بینیم که در سریالهای تلویزیونی ایرانی همیشه کلاهبرداری و شیادی حرفه شریف وکالت را مخدوش می کند.

چه بسیار جوانانی که سودای وکالت در سر دارند و سالهای سال از عمر و وقت و جانشان را در پیچ و خم آزمونهای طاقت فرسای کانون وکلای دادگستری می گذرانند و پس از پوشیدن ردای وکالت آیا چنین بی مهری از جماعت برنامه ساز تلویزیون بخشودنی است؟

وکیل قانوندانی فهیم و دلسوز است که با توجه به وجهه بالای وکالت در دنیا هنوز جایگاه این شغل و وکلا در ایران مغفول است و مورد توجه قرار نگرفته .چه بسیارند وکلایی که بدون کوچکترین چشم داشت مادی تنها و تنها برای احقاق حق مظلوم تلاش می کنند و در نهایت هم به رضای خدا راضی اند.

من در دفاعی تمام قد از همسر عزیز و دلسوزم و همکاران فهیم و با سواد ایشان از سعه صدر و شعور رسانه ای بالای این قشر تشکر می کنم و آرزو می کنم همه ما بتوانیم با اینهمه اغماض شاهد برنامه سازی هایی تا این حد انتقادی و منفی نگر در مورد شغل خود باشیم!

آسمان پر ستاره پارميدا و پرهام...

ما را در سایت آسمان پر ستاره پارميدا و پرهام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 8:04

صفحه بندی