هفته وکیل مبارک باشه.من همیشه تلاشهای صادقانه تو برای گرفتن حق مظلومان رو شاهدم و رنجی که از دیدن بی عدالتی ها تحمل می کنی رو به خوبی درک می کنم.
از اینکه بابای من وکیله و بیشتر از پول و حق الوکاله شخصیت و صاحب حق بودن موکلش براش مهمه خیلی خوشحالم.به نظر من بابای من و همکارانش اگر همیشه خدا رو مدنظر داشته باشند و دنیا دوست نباشند کمک حال بسیار خوبی برای مردم می تونند باشند.
بابای عزیزم روزت مبارک و من و داداش قدردان زحمات تو هستیم و امیدواریم ماهم روزی وکیل باشیم .مثل تو خوب و مثل تو باسواد.
آسمان پر ستاره پارميدا و پرهام...ما را در سایت آسمان پر ستاره پارميدا و پرهام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135