سلام ببخشید که توی این مدت چیزی ننوشتم  چون مشغول بودم و داشتم ویولن کار میکردم ....

من چند روزه دارم ویولن یاد میگیرم و برادرم هم بلز یاد میگیره 

وحالا مشغول تمرین ویولن هستم ....